Sunday, July 8, 2018

سایبان برقی

سایبان برقی

در این مطلب شما را با سایبان برقی آشنا می کنیم. در ابتدا تعریف کوتاهی از این محصول ارائه می دهیم. سپس انواع سایبان برقی را نام می بریم و برای هر کدام توضیحاتی می دهیم و نوع کاربرد هر کدام را مشخص می کنیم. در ادامه به بررسی ویژگی های سایبان برقی می پردازیم. در انتهای مطلب نیز از مزیت های آن سخن می گوییم. با ما همراه باشید.

سایبان برقی چیست

سایبان را به طور کلی می توان یک روکش ثانویه به حساب آورد که در قسمت بیرونی مغازه ها و روی بالکن ها و تراس ها و … نصب می شود. سایبان برقی نوعی از سایبان است که به طور کاملا الکترونیکی کار می کند و علاوه بر داشتن امکانات سایبان، زیبایی و راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان می آورد.


ویژگی های سایبان برقی

دیگر ویژگی این نوع سایبان این است که نسبت به سایبان های دستی و معمولی قدیمی این برتری را دارد که در مجاورت هوای سرد و گرم آسیب نمی بیند. موادی که در ساخت آن استفاده می شوند در برابر گرما و سرما و باران و برف مقاوم هستند. از این رو سایبان برقی در برابر زنگ زدگی و زنگ خوردگی مقاوم است. پس نیازی نیست نگران زنگ زدگی یا زنگ خوردگی سایبان خود باشید.
یکی دیگر از ویژگی های این محصول وزن مناسب آن است. سایبان برقی برعکس سایبان های دستی و سنتی که بسیار سنگین بودند، وزن بسیار سبکی دارد و در عین حال مقاومت بالایی در برابر بارش باران و برف از خود نشان می دهد که این ویژگی نسبت به سایبان های دستی قدیمی یک پیشرفت بزرگ به حساب می آید.
ویژگی دیگر سایبان برقی که در اینجا به آن اشاره می کنیم مربوط به مقاوت آن در برابر آفتاب و آب است. این محصول در واقع ضد آفتاب و ضد آب می باشد و این به آن معنا است که سایبان برقی در مقابل تابش آفتاب و بارش باران و برف سالم می ماند و اثری از پوسیدگی یا خراب شدگی یا رفتن رنگ و روی آن مشاهده نخواهد شد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید



No comments:

Post a Comment